Hiflex servicebus


HIFLEX - Sterk in support

Koop je een product dan wil je natuurlijk wel dat het product blijft functioneren. Ook is het fijn dat je makkelijk en snel geholpen wordt als je een vraag of assistentie nodig hebt. Je wilt direct een deskundig persoon spreken zonder dat je éérst een servicecontract moet afsluiten en daarna alsnog moeten wachten, Hiflex begrijpt dit. Wij werken zonder servicecontracten, belmenu's en wachtrijen.

Onze serviceafdeling verzorgt:

  • Telefonische assistentie
  • Software support via TeamViewer
  • Vakkundige reparaties
  • 24/7 bereikbaar voor leveringen
  • Assistentie bij inbedrijfstelling (telefonisch of op locatie)

Telefonische assistentie

Een team van deskundige medewerkers zit klaar om je vragen te beantwoorden. Je krijgt geen belmenu of wordt niet in een wachtrij gezet als je ons belt. Onze serviceafdeling is makkelijk toegankelijk en heeft veel kennis van zaken.

Software support via TeamViewer

Voor software support maken wij gebruik van TeamViewer. Met deze software kan een Hiflex medewerker met je meekijken en eventueel aanpassingen maken in je programma. Op deze manier kunnen we je eenvoudig helpen en kan je snel weer verder.

TeamViewer downloaden

Vakkundige reparaties

Bij een eventueel defect kunnen wij de staat van het product snel beoordelen. Vaak kunnen wij reparaties zelf uitvoeren, soms moeten producten terug naar de fabrikant. Is een product onmisbaar voor bijvoorbeeld een productieproces, dan gaan wij kijken naar een identiek of vervangend product zodat de toepassing weer snel functioneert.

24/7 bereikbaar voor leveringen

Ook buiten kantooruren zijn wij telefonisch bereikbaar op ons telefoonnummer 0180-466004 om in geval van nood zelfs 's nacht of in het weekend ons magazijn te openen.

Assistentie bij inbedrijfstelling

Hiflex heeft deskundige aandrijfspecialisten, programmeurs en engineers met zeer veel ervaring. Assistentie bij het inbedrijfstellen van bijvoorbeeld een frequentieregelaar, bedienpaneel of PLC is voor ons geen enkel probleem. Doorgaans is telefonische assistentie voldoende om de applicatie inbedrijf te stellen. Het grote voordeel hiervan is dat je snel weer verder kan. Met onze inbedrijfstellingsservice kunnen wij ook assisteren op locatie tegen zeer acceptabele tarieven. 

Meer weten?

Wil je meer weten over wat Hiflex Service voor je kan betekenen? Neem dan contact met ons op.

Bel ons, we helpen je graag direct verder.

Bel direct: 0180-466004




Of stuur ons een e-mail.

Stuur e-mail